כניסות לבת מצווה

אין ספק כי במסיבת בת מצווה הרגע המצופה מכל הוא רגע הכניסה של כלת בת המצווה, זהו רגע מרגש ומיוחד שפותח את חגיגות האירוע, הכניסה המרהיבה היא רגע מרגש שמדהים את האורחים ומרים את האווירה. גם לאחר האירוע, רגע הכניסה לבת מצווה יהווה זיכרון מדהים ומתוק לכל מי שנכח וחלק את המאורע החשוב והמיוחד הזה.

סוגי כניסות לבת מצווה 

ישנו מבחר גדול ומקורי של כניסות מיוחדות ומקוריות במועדון בת המצווה שמתוכן ניתן לבחור את הכניסה הכי מיוחדת לך. במועדון אירועים רוקסן ניתן להיכנס עם שיר תוך כדי עלייה לבמה עם רקדנים, כניסה משולבת עם קליפ מקצועי מצולם מראש, כניסת סלב עם צלמי פפראצי, כניסה עם תותחי עשן ולייזרים, כניסה בתוך לב מתנפח או בתוך צדפה, כניסה עם ריקוד ברייקדאנס, היפ-הופ בליווי רקדנים או ראפרים ואף ניתן להתאים כניסה בהתאמה אישית לפי תחביבים ונושאים אהובים.

השפעת הכניסה על האירוע

כניסה כיפית ומדליקה תדליק ותשלהב את האורחים ותגרום להם לשמוח ולהתרגש, הכניסה וההתרגשות שמלווה אותה תפתח גם את הריקודים, את ההפעלות לבת המצווה ואת מגוון האטרקציות המדליקות של בת המצווש, שהוכנו מראש. הכניסה היא יריית הפתיחה המרגשת לאירוע בלתי נשכח.

ההפעלות והאטרקציות בחגיגות בת המצווה

בעוד החברים ירקדו וישמחו בחגיגות, מועדון רוקסן אירועים מספק מגוון הפעלות ואטרקציות לבת מצווה על מנת לשדרג את האירוע ולהפוך אותו ללא פחות ממדהים. מאיפור ותסרוקות גם במהלך האירוע עצמו, בוק מקצועי ומעוצב במתנה וכוריאוגרפיות שיבנו ריקוד מיוחד ומותאם אישית,. ישנן נוסף על כך גם הסעות לימוזינה לאירוע וסידורי בלונים, מופעי לדים, לייזרים, פתיתים לבנים עם תאורה אולטרה כחולה ועוד מלא אטרקציות מדליקות. כמו כן בזמן ההמתנה לאירוע המועדון מציע לחברים עמדות משחק פלייסטיישן, WII ושולחנות משחק הוקי אוויר, סנוקר וכדורגל. מועדון אירועים רוקסן דואג גם לשולחנות שתייה ופינוקים, כמו בר ממתקים לבת מצווה עם מפלי שוקולד ושיפודי גומי. הכל לכבוד מסיבת בת מצווה שלך. 

מתנות ומזכרות לאירוע המיוחד

גם לאחר שהאירוע יחלוף תמיד נחמד להישאר עם מזכרות מהאירוע הגדול. צילומי סטילס, וידאו ומגנטים גם הם חלק בלתי נפרד ממה שמציע מועדון לאירוע בת המצווה. אם את רוצה כניסה מרשימה שתשאיר את האורחים שלך המומים צלצלי: 08-9364448

מועדון לבת מצווה הכל כלול