הפעלות לבר מצווה

בר-מצווה זהו יום ההולדת המיוחד והחשוב, שבו מציינים את המעבר לבגרות הנמצאת בפתח. ועם היום המיוחד הזה מגיעה גם ההתרגשות, השמחה והחגיגות. על מנת להפוך אותו לחוויה מיוחדת ובלתי נשכחת עבור חתן בר-המצווה, משפחתו וחבריו, בנוסף לטקס הנחת התפילין והעלייה לתורה קיים כדאי לבחור מועדון כמו מועדון אירועים רוקסן שמציע מגוון הפעלות לבר המצווה שניתן לשלב באירוע על מנת להפכו לאירוע בלתי נשכח עבור כל המשתתפים. את מגוון ההפעלות ילווה צוות מקצועי ומנוסה של מנחות ומפעילות שיעזור למשתתפים להתמצא בין ההפעלות וליהנות מהן בצורה מרבית. מגוון האטרקציות וההפעלות שזורות בכל שלבי האירוע, משלב ההכנה לבר המצווה דרך תהליך הפקת אירוע בר המצווה ומבחר הכניסות המדליקות של החתן שמהן ניתן לבחור את הכניסה האידיאלית לאירוע ועד לשלל האטרקציות לכל הגילאים במהלך האירוע עצמו שירימו את האווירה ויגרמו להנאה מרבית לכל הנמצאים.

הכניסה לבר המצווה

הכניסה של חתן בר המצווה מהווה את הרגע המרגש שבו האירוע נפתח והחגיגות מתחילות. חתן בר המצווה יוכל לבחור מתוך שלל כניסות לבר מצווה מדליקות וייחודיות כמו לדוגמא כניסה עם שיר, כניסת סלב, כניסה עם תותחי עשן ולייזר, כניסה עם שטיח אדום ועוד מבחר רב של כניסות לבר המצווה שיתחילו את הריקודים, ההפעלות והחגיגות – כל זה חלק ממה שמציע מועדון אירועים רוקסן.

הפקת בר המצווה

הפקת האירוע עצמו הינה ברמה גבוהה מאוד וכוללת מגוון רעיונות לבר המצווה שניתן לשלב באירוע על מנת להפוך אותו לייחודי ומהנה לכל משתתפיו: סידור בלונים חגיגי, לפידי אש, תאורת לייזרים מיוחדת, מופעי זיקוקין, הופעות של זמרים, סלב'ס וכוכבי תכניות ילדים, בר ממתקים עם מפלי שוקולד ושיפודי גומי, שירותי הסעות על ידי לימוזינה ומגוון רעיונות נוספים. בנוסף קיים גם מתחם אירוח למבוגרים הכולל שירותי קייטרינג איכותיים.

אטרקציות לבר המצווה

מועדון אירועים רוקסן מציע מבחר רחב של רעיונות ואטרקציות לבר המצווה שיפעילו את הקהל וישדרגו את החגיגה משמעותית עבור כל הנוכחים: גם שולחנות משחק סנוקר, הוקי אוויר וכדורגל שולחן. משחקים והפעלות נושאי פרסים במהלך האירוע, דוכני כובעים, הפעלות וידאו וקומת VIP לאירוע הכוללת עמדות פלייסטיישן, משחקי WII, מסכי LCD, מסכי קריוקי ושולחנות משחק.

חוגגים בר מצווה - חוגגים בת מצווה כולם נהנים ורוקדים