בת מצווה מקורית

איזה כיף שהגיעה מסיבת בת המצווש ועכשיו אפשר לתכנן אירוע נוצץ, מדהים וחוויתי לכל החברים והמשפחה. בניגוד לחתונה שהנה מעין אירוע לגדולים, בת מצווה מיוחדת הוא אירוע שצריך לדבר לילדים ולכן אפשר ללכת רחוק עם התכנון. לכן אם יש אירוע על הפרק ואתם מחפשים אטרקציות לבת מצווה – הנה כמה רעיונות מגניבים ומהנים שמציע מועדון אירועים הרוקסן.

הפעלה לבת מצווה מקורית – ללא הוצאות מיותרות

ישנם אנשים שלא בוחלים באמצעים ומפיקים בת מצווה תוך שהם מנצלים את מיטב המשאבים להפקת מסיבת בת מצווה מושקעת וססגונית. לעומת זאת, מהצד השני, יש משפחות אשר בוחרות ללכת על הפעלות יותר פשוטות, שלא כרוכות בתשלום ועדיין מהוות הנאות וכייף לכל החברים, מועדון אירועים רוקסן ערוך לכל סגנון שתרצו. אם אתם נמנים עם הקטגוריה השנייה, הרי שמשחקים לבת מצווה הם גימיק נחמד וחביב שיכול להעסיק את הילדים, לגבש ביניהם, כאשר הכול מנוהל ביד רמה על ידי מנחות וצוות הפעלה מקצועי ומנוסה. בין המשחקים שניתן לשלב בבת מצווה: משחק הפסלים בו רוקדים עד שהמוזיקה עוצרת וכשהיא עוצרת אסור לזוז, תחרות ריקודים מצחיקים, הפעלות של ריקודי ברייקדנס, היפהופ וכדומה בניצוחם של הרקדנים במשפחה וכן שילוב של במה מרכזית עליה ניתן לערוך את כל התחרויות וההפעלות בליווי פרסים והפתעות.

אטרקציות לבת מצווה – רעיון מיוחד ומקורי
במידה ואתם מעוניינים להשקיע מועדון אירועים רוקסן מעמיד בפניכם כמה אפשרויות ביניהן הפקת השור הזועם שזהו מתקן מתנפח בו המטרה היא לא ליפול מהשור כשהוא משתולל, מה שיכול להיות חוויה מצחיקה ומקורית., כמו גם הפקת לונה פארק, הפקת המערב הפרוע, מסיבת ערפדים, מסיבת תחפושות, מסיבה לבנה ועוד המון רעיונות מקוריים.

חלוקת מתנות ומזכרות

משחקים לבת מצווה הם אומנם כיפים אך יותר כיף לנצח ועוד יותר כיף לקבל מתנה בעבור הניצחון. לכן אתם יכולים להצטייד במגוון מתנות שישמשו כפרסים כמו למשל שעונים, סטיקלייטים, עניבות, כובעים, תוספי אוירה או כל מה שישמח את החברים.

עמדת צילום – בוק בת מצווה
ישנן כל מיני אטרקציות לאירועים שגם הם יכולים לשמש כמזכרת עבור האורחים, גם אם מדובר בילדים כמו למשל עמדת צילום מגנטים, עמדת צילום של תמונות פספורט, תא צילום, וכן עמדה לצילום סרט ווידאו בו המשתתפים בבת מצווה יכולים לצלם ברכות ודברים מגניבים.

עיצוב מועדון הרוקסן – תנאי חשוב והכרחי

על עיצוב המקום לא מומלץ לדלג ואם אינכם בוחרים בחברת עיצוב והפקה מקצועית, אתם יכולים לעשות זאת בעצמכם בעזרת חשיבה יצירתית. אם אתם מחפשים רעיונות לבת מצווה מיוחדת, הרי שאתם יכולים לעצב את האולם עם בובות ענק כמו למשל פה הדוב, בוב ספוג, מיקי מאוס או כל כוכב אחר שהילדים אוהבים וכך להפוך את המקום לכיפי, מזמין ומושך, או במילים אחרות לעצב אותו באופן שמתאים לילדים. כמו גן עיצובי בלונים, מפות מיוחדות, פוסטרים אישיים ועוד המון רעיונות עיצוב מיוחדים.

בת מצווה הוא אירוע חד פעמי שהזיכרונות ממנו ילוו אתכם למשך כל החיים, במועדון הרוקסן יודעים איך לעשות לכם אותו מושלם – צלצלו: 073-7069509