יום הולדת 16

במשך כל הילדות כשחגגנו ימי הולדת במחיצת המשפחה והחברים שרנו את השיר – "עוד שנה ועוד שנה ועוד שנה נהיה גדולים" והנה חלפו השנים, הגענו לגיל 16 והפכנו לגדולים. אנו רוצים לחגוג את זה עד כמה שאפשר ולהזמין את כל החברים למסיבת גיל 16 מגניבה ומיוחדת.

אחרי שתכננו איך תיראה המסיבה, ושלחנו הזמנות כל מה שצריך עכשיו הוא לעצב את המקום בו נערך האירוע כדי שהמסיבה תהפוך אירוע מיוחד, אופנתי ויוקרתי, באופן בלתי נשכח. איך עושים את זה? עם מועדון אירועים רוקסן ושלל רעיונות נבחרים שהם רק טעימה ממה שיש לנו להציע.

עיצוב שולחן יום הולדת 16

עיצוב שולחן יום ההולדת יכול לעשות את ההבדל בין יום הולדת שיק ליום הולדת שוק. הבשורה המשמחת בתחום עיצוב המסיבות היא שכיום קיימות אפשרויות רבות גם באגף הכלים החד פעמיים שמאפשרים לעצב שולחן מהחלומות. מועדון האירועים רוקסן מציע מפות בשלל צבעים, צלחות איכותיות ויפות, סכו"ם מתאים ומגוון אלמנטים נוספים נלווים, אלו הם רק חלק מהפריטים שיהפכו את שולחן יום ההולדת למרכז החגיגה.

מותק של יום הולדת 16

אין פשוט אין כמו יום הולדת 16 בסגנון חגיגה מתוקה. למרות שגדלנו והתבגרנו, עדיין שמרנו אמונים לשוקולד ולמתוקים על סוגיהם השונים וניתן בעזרת ממתקים לעצב שולחן ממש מיוחד. על השולחן – שיפודי ממתקים, אפשר גם לשלב שיפודי פירות, במיוחד בעונת התותים, ואם אכן זוהי יום הולדת חורפית ובתותים עסקינן, אז תותים עם קצפת זו התוספת המלכותית לכל יום הולדת. בנוסף אפשר לשדרג את השולחן עם קאפקייקים במגוון עיטורים, עם כמה וכמה עוגות יום הולדת, עוגיות והאמת, שאין טעם להוסיף במילים.

שילוב של אטרקציות ורעיונות ליום הולדת 16

אם ברצונכם להפיק ימי הולדת מיוחדים במקום לאירוע קטן, הרי שכדי לעשות כן, אין להימנע מלשלב אטרקציות ליום ההולדתבחגיגה. כיום אין מסיבת יום הולדת ללא אטרקציות מיוחדות, כאשר אתם יכולים לבחור כל אטרקציה שמדברת אליכם או שעושה לכם טוב, בין אם אלו בועות בטעמים, בין אם תותח קונפטי ובין אם תצלומי מגנטים. בסופו של יום גם אתם חשובים ולא רק האורחים ולכן כדאי שיום ההולדת יענה לרצונות ולחלומות שלכם. בסך הכל לא נשכח כי בכל זאת, מדובר ב- sweet 16.

צלצלו ל-073-7069509 וקבלו את יום ההולדת 16 שחלמתם עליה.