טיפים למסיבת בת מצווה במועדון

טיפים למסיבת בת מצווה מושלמת במועדון בת מצווה:

  1. בגדים נוחים – לצד הרצון לשמלה בת מצווה הכי יפה נוצצת ומקורית אל תשכחי שתצטרכי לזוז, להצטלם ולרקוד עם השמלה במשך מספר שעות ולכן מומלץ ששמלת בת המצווה תהיה נוחה וללא סיכות בטחון וקשירות (ככל שניתן). כמו כן תמיד מומלץ להביא בגדים נוחים להחלפה.
  2. נעליים: כמו השמלה, גם בעניין הנעליים לא מומלץ להתפשר על הנוחות, שכן מדובר בפרק זמן של 4-5 שעות ולכן יש לנעול נעליים נוחות. מומלץ להביא גם כן נעליים להחלפה.
  3. מה לא לשכוח להביא? כמובן שלערב המסיבה במועדון בת המצווה רוקסן יש להגיע עם האלבום הדיגיטלי (בוק), המצגת, שיר הכניסה שהוקלט מבעוד מועד (ניתן לבקש מאולפן ההקלטות שיעבירו את השיר למועדון הבת מצווה מבעוד מועד בדוא"ל), עוגה, בגדים ונעליים להחלפה וכדומה.
  4. מזון לאלרגנים – ישנם ילדים אשר סובלים מרגישות למזונות מסויימים כגון: גלוטן, גלוקוז, בוטנים וכדומה. לכן מומלץ לברר זאת מראש עם המוזמנים ולעדכן את מועדון בת המצווה כך שידאג למזון מותאם מבעוד מועד.
  5. פגישה מקדימה – אנו מאמינים כי מסיבת בת מצווה מדהימה במועדון בת מצווה מוביל מתחילה בפגישת תיאום ציפיות. כ-10 ימים לערך לפני מועד האירוע תפגשו עם התקליטן, מנחת האירוע ומנהל האירועים אשר יעברו איתכם על כל מהלך מסיבת בת מצווה במועדון תוך התאמת הקונספט לדרישות ולבקשות הפרטניות שלכן.
  6. הסעה – במידה והזמנתם הסעה למסיבת בת המצווה תמיד טוב לוודא כי ההסעה המוזמנת רשומה אצל חברת ההסעות וזאת למניעת תקלות בלתי צפויות ברגע האחרון.
  7. חלוקת הזמנות למסיבת בת המצווה – אנו ממליצים כי כבר לאחר סגירת התאריך למסיבת בת המצווה במועדון יש להודיע ולפרסם על התאריך בקרב השכבה, החברים והקרובים (וזאת על מנת שאלו לא יקבעו אירוע אחר באותו המועד) אך לדעתנו המקצועית יש לחלק את ההזמנות בפרק זמן של 10-14 ימים לפני מועד האירוע וכמובן לתת תזכורת לכולם יום-יומיים לפני מועד מסיבת בת המצווה במועדון.
  8. חזרה כללית – כבר בהגעתכם למועדון הבת מצווה מומלץ לערוך חזרה כללית של הכניסה של חוגגת בת המצווה ועל ביצוע השיר המוקלט (ככל שיש). חזרה זו נועדה על מנת "לשבור את הקרח" ולהעניק בטחון לחוגגת רגע לפני הערב הגדול.
  9. להנות להנות להנות – זה הערב שלך ורק שלך. אז תחייכי, תרקדי ותהני !!
מועדון לבת מצווה | מועדון לבר מצווה
מועדון רוקסן לבת מצווה הכל כלול